AUTUMN

Deszcz, wiatr z którym prawie odfruwasz i fruwa ci we włosach, zimno że nie chce sie wyjść z domu. Zaczęło sie. Jestem z tych osób które bardziej przepadają za  latem niż zimna pogoda. Można powiedzieć ze jestem małym zmarzluchem. Kolorowe liście tańczące, plączące sie pod nogami, zimna pogoda to zdecydowanie nie mój styl lecz czasem ochłodzenie sie przyda. Teraz nadchodzi huragan narzekań ciemno, ponuro,mokro i rozchodząca sie grypa. Jesień jest tez pora na nadrobienie w oglądaniu seriali czy również czytaniu książek. Bo co innego można robić w szary nudny deszczowy dzień? Nie stwierdzam ze wszystkie dni maja tak wyglądać. Lubie sie czasem przejść jesienna pora po parku lub po zachodzie słońca, który jest szybciej niz w wakacje.
Nawiązując do zdjęć. Jakiś czas temu poznałam Natalie która zajmuje sie fotografia  i zaproponowałam jej sesje oczywiście sie zgodziła. Tak naprawdę to byla dla mnie pierwsza taka sesja, wcześniej zdjęcia robił moj chłopak przy użyciu aparatu z telefonu. Myślałam ze sesja minie w spięciu  z mojej strony wręcz przeciwnie byla bardzo luźna atmosfera. Zdjęcia zostały zrobione w Łazienkach w Warszawie.







35 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia!
    Lubię jesień, ale taką jak jest teraz zwykle źle przezywam, bo mam migreny, choruję i w sumie nie mam na nic energii.
    Ale mam nadzieję, że w tym roku będę bardziej z tym walczyć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam wiele przeróżnych sposobów na chłodne, ciemne jesienne wieczory :3
    Ciekawy post ! Bardzo dobrej jakości zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne ;) szczególnie podoba mi się ten sweterek <3 może chcesz mi go oddać? ;D
    blog perfekcyjny, nie ma do czego się przyczepić

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Podoba mi się twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię takiej pogody, którą mamy za oknem.Bardzo ładna klasyczna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię jesieni... Zdjęcia wyszły ślicznie!
    Mój blog
    Mój kanał na yt

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja wyszła cudownie. Jesienna aura sprzyja. Ja osobiście w każdej porze roku lubię coś innego. W jesieni najbardziej uwielbiam wieczory pod kołderką. :)
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz uroczo na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jesień jest bardzo depresyjną porą, sesja jesienne wyszła Ci naprawdę dobrze! Jesteś bardzo uroczą dziewczyną! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna ;) zazdroszczę urody... a jesień mnie równie mocno dołuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna sesja, idealnie wykorzystałyście jesienne warunki. :) ja osobiście nie lubię jesieni, czekam na wiosnę i mam dość tego, że o 16 robi się ciemno. ;/ siedzenie przy zapalonym świetle wpędza mnie w depresję. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Także jestem zmarzlakiem, przeraża mnie już 0 na dworze, a co mowa o minusie..
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i piękna Modelka! :)
    https://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam zbytnio za jesienią.
    Preferuję raczej Wiosnę i Lato, taki już ze mnie ,,typ"
    Co do postu, bardzo fajnie napisany i liczę na to, że będzie ich więcej.
    Zauważyłem również że masz sporo czytelników...gratulacje, życzę dużo sukcesów i tym podobnych rzeczy :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię jesień,ale tylko do końca października ( czyli dopóki jest ładnie i kolorowo)
    śliczny płaszczyk :*
    https://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia, ładny opis, ogólnie mega klimatycznie to napisałaś, post bardzo osobisty i emocjonalny. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Kochana!

    Do jesieni ja to może jestem trochę przekonana(jak nie pada i świeci słońce).
    Jednak jestem jednego pewna. Jesień wygląda przepięknie na zdjęciach!

    Twoje zdjęcia wypadły nieźle, bardzo ładne otoczenie(też czasem się wybieram do Łazienek :) ).
    Wydaje mi się, że jednak ładniej Ci z uśmiechem.
    Każda kobieta uśmiechnięta wygląda znacznie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia 😍 świetny post!
    Zapraszam do mnie na recenzje książki może akurat przypadnie ci do gustu fammmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna narzutka, sweterek! Mam podobna tylko w kolorach czerwieni <3

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wygladasz ^^
    Bardzo fajny post taki klimatyczny💕
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny klimat zdjęć :)
    zapraszam do siebie na konkurs -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również jesień spędzam na serialach, książkach i odpoczywaniu :) Świetne zdjęcia, może częściej będziesz wrzucać takie fotki :) ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za jesienią;/ ale zdjęcia świetne <3
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam w jesienne wieczory czytać i ogladać :)
    Super zdjecia.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i cudowne zdje 💕 ja ogólnie uwielbiam wiosnę, wszystko sie budzi do zycia i zaczyna sie robić kolorowo 🌸

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również jestem zwolennikiem cieplejszych dni. Jednak tak jak piszesz, jesień ma również swoje plusy :)
    bardzo ładne zdjęcia :) masz piękne włosy :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam kratę jako trend

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja :) http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. You're so beautiful! You look amazing, awesome photos * I love the jacket!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna, jesienna stylizacja. Teraz czas na jakiś zimowy outfit. ;)

    OdpowiedzUsuń